SIMKAD ONEXOX BLACK PLAN JIMAT



Secara amnya pakej #Onexox #BLACK memberi fleksibiliti kepada user untuk memilih pelan bersesuaian dengan penggunaan bulanan mereka yang terlalu banyak menggunakan data (sebulan guna kurang dari 18GB).

Di Onexox, kita boleh kongsikan DATA, CALL, SMS kepada user Onexox lain. Selain itu,
semua baki DATA, CALL, SMS boleh dibawa ke bulan hadapan, ya tiada pembaziran.#burnproof #carryforward

B10 sesuai untuk pakej keluarga, di mana pelan B10 dijadikan sebagai penerima untuk DATA, CALL, SMS yang diperlukan sahaja. Pelan ini juga sesuai untuk simpan nombor lama/kedua yang nak dikekalkan tanpa perlu topup yang banyak setiap bulan. 


B39 sesuai untuk user yang memerlukan data yang average dengan bajet yang rendah.

B39PLUS20 sesuai bagi user yang inginkan UNLIMITED CALL dan DATA yang banyak bagi keperluan mereka. Sesuai untuk user yang sentiasa membuat panggilan tanpa perlu risau bil melambung setiap bulan.

B39PLUS50 sesuai bagi user yang inginkan UNLIMITED CALL dan DATA yang LEBIH BANYAK bagi keperluan mereka. Sesuai untuk user yang sentiasa membuat panggilan tanpa perlu risau bil melambung setiap bulan.

Di Onexox, jika DATA habis, tiada caj pay-per-use. Kelebihan ini sesuai jika kita berikan DATA kepada anak-anak dan mudah memantau penggunaan internet mereka. Jika DATA habis, mereka tidak akan dapat melayari internet dan boleh dikongsikan DATA tambahan kepada mereka bila perlu sahaja.

Ini adalah contoh cara mengguna pelan BLACK yang sesuai untuk keluarga. Kita selalu dengar SHARING IS CARING. Di Onexox BLACK, kita praktis SHARING IS CARING 😍😍

Nak guna ONE❌⭕❌ BLACK? 👇👇👇
Anda berminat  ? Hubungi segera...
Your Trusted OneXOX Dealer😎
Whatapp

Daftar secara Online .. Simcard pos percuma dari HQ👇👇👇

DAFTAR BLACK @ KEKAL NOMBOR LAMA👇👇👇klik link di bawah
DAFTAR SECARA ONLINE SEKARANG

#onexoxblack
#allcarryforward
#jimatdanberbaloi
#betterthanpostpaid

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA!