TiviMate IPTV 2024 Player APK - Muat turun percuma apps untuk Android

TiviMate IPTV 2024 Player APK
TiviMate membolehkan anda menonton IPTV pada telefon atau tv Android anda. Versi percuma membolehkan anda memaut dan menstrim kandungan IPTV, tetapi anda tidak akan mempunyai akses kepada banyak ciri. Dengan versi premium, anda boleh melihat kandungan dengan lebih mudah dan anda memperolehnya dengan memuat turun APK Premium TiviMate.

Versi premium mempunyai banyak kelebihan berbanding versi percuma. Ia disertakan dengan penjadual program, jadi anda tidak akan terlepas episod, kegemaran supaya anda tidak perlu menatal melalui beribu-ribu saluran setiap hari, dan kawalan ibu bapa untuk mengehadkan kandungan yang boleh diakses oleh anak anda.

Ciri APK Premium TiviMate

TiviMate IPTV 2024 Player APK - Muat turun percuma apps untuk Android

Senarai Main Berbilang

Dengan APK Premium TiviMate, anda boleh memautkan berbilang perkhidmatan IPTV. Ini bermakna anda boleh menonton bahan dari seluruh dunia. Aplikasi ini juga membolehkan anda menetapkan EPG berbeza untuk senarai main yang berbeza. Hasilnya, anda akan dapat mengakses kandungan dengan cara yang mudah dan fleksibel.

Catch-up

Ciri tangkapan premium TiviMate menjadikannya lebih dipercayai kerana pengguna boleh menonton mana-mana episod lepas pada bila-bila masa mereka mahu. Memandangkan platform menyimpan kandungan saluran, pengguna tidak perlu risau tentang kehilangan apa-apa. Butang Catch-u mesti berada di halaman butiran saluran untuk ini berfungsi.

Mulakan Saluran terakhir

Mulakan saluran terakhir amat berguna untuk mereka yang mungkin terganggu semasa menonton saluran. Perjalanan menonton mereka boleh disambung semula dengan cepat tanpa perlu mencari saluran yang sama lagi. Selain menjimatkan masa, ini juga meningkatkan pengalaman menonton.

Penampilan Boleh Disesuaikan

Dengan ciri Penampilan, anda boleh menyesuaikan rupa dan rasa apl. Saiz fon, warna latar belakang, malah warna pilihan boleh disesuaikan. Anda boleh melakukan perkara yang sama dengan sari kata. Menonton kandungan lebih mudah dengan cara ini.

Buffer

Premium TiviMate menawarkan satu lagi ciri unik yang membezakannya daripada pemain IPTV lain. Ia membolehkan anda menyesuaikan saiz penimbal, yang bagus untuk mereka yang mengalami penimbalan atau gagap semasa menonton TV secara langsung. Jika anda meningkatkan penimbal kepada Sangat Besar, maka tempoh video yang panjang akan dimuat turun untuk menangani penimbalan.

Rakaman Berjadual

Rakaman Berjadual TiviMate membolehkan anda merakam sebarang rancangan yang akan datang, anda hanya perlu membuka senarai program saluran dan tekan butang rekod. Jadi apabila persembahan bermula, ia akan dirakam. Dengan kata lain, anda boleh beralih ke mana-mana saluran lain dan program anda akan dirakam. Kemudian anda juga boleh mengedit dalam CapCut Mod APK.

Sandaran dan Pulihkan

Terdapat juga pilihan sandaran dan pemulihan dalam TiviMate Premium. Anda boleh menemuinya dalam tetapan. Anda boleh membuat sandaran senarai main, kegemaran dan pilihan anda sekiranya apl anda dipadamkan atau anda menukar peranti. Fail sandaran boleh disimpan secara setempat. Jika anda ingin memulihkan, anda boleh menggunakan pautan USB atau Google Drive, Dropbox.

Penyepaduan IPTV yang Mudah

Pemain memudahkan untuk menyepadukan perkhidmatan IPTV. Dalam apl, ia dipanggil senarai main. Ia sangat mudah untuk ditambah. Terdapat tiga pilihan untuk diintegrasikan: melalui pautan M3U, kod Xtream dan Portal Stalker. Pautan M3U adalah yang paling mudah. Apa yang anda perlu lakukan ialah meletakkan pautan M3U yang disertakan dengan nama pengguna dan kata laluan dan ia selesai. Beginilah cara anda menambah IPTV pada TiviMate.

Kawalan ibu bapa

Terdapat ciri kawalan ibu bapa dalam TiviMate Premium yang membolehkan anda melindungi anak-anak anda. Dengan pin 4 digit, anda boleh menyekat saluran yang boleh diakses. Dengan cara ini, anda boleh memastikan anak anda hanya mendapat kandungan yang sesuai dengan umur.

Bagaimana untuk memasang APK Premium TiviMate?

Langkah 1

Fail APK ialah semua yang anda perlukan untuk bermula. Klik pada butang muat turun di bawah untuk mendapatkannya.



Langkah 2

Anda mungkin perlu mendayakan pemasangan Pihak Ketiga pada peranti Android anda. Anda boleh melakukan ini dengan pergi ke tetapan pada peranti anda dan mencari 'Sumber Tidak Diketahui'. Ia akan membolehkan anda memasang fail yang anda muat turun.

Langkah 3

Kembali dan ketik pada fail yang anda muat turun. Ketik 'Pasang' untuk memberi kebenaran pemasangan. Ia mungkin mengambil masa beberapa minit untuk dipasang. Sebaik sahaja proses selesai, anda akan dapat menggunakan Tivimate Premium.

Kesimpulan

TiviMate Premium ialah aplikasi hebat untuk pengguna Android yang ingin menonton saluran IPTV. Ciri terperinci yang disediakannya menjadikannya salah satu pemain IPTV teratas. Memandangkan ia sangat popular, kini ia berada di Amazon Fire TV juga, jadi ia merupakan berita baik untuk pengguna Fire TV.

Sebaik sahaja anda memasang apl, anda hanya perlu menambah senarai main. Kemudian Ia akan menunjukkan kepada anda senarai saluran. Anda akan melihat menu di sebelah kiri. Dalam tetapan, anda boleh mengakses ciri premium untuk menjadikan pengalaman tontonan anda lebih baik.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA!